Гарантія та обслуговування
Гарантійні зобов'язання і умови сервісного обслуговування
Ви можете повернути або обміняти товар протягом 14 днів з моменту покупки. Це гарантує вам «Закон про захист прав споживача».
Умови повернення чи обміну товару:
1) Виріб не повинен мати слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, програмне забезпечення не піддавалося змінам і т.п.;
2) Виріб повинен бути повністю укомплектований, а цілісність упаковки не порушена;
3) Повинні бути присутніми всі фірмові ярлики і заводське маркування;
4) Збережений розрахунковий документ, виданий покупцеві разом з проданим товаром.
Ви можете обміняти товар на аналогічний з наступних причин:
1) Виріб не задовольнив вас за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин;
2) Виріб не може бути використаний вами за призначенням.
Якщо ви звернулися протягом 14 днів з моменту покупки з проханням обміняти товар неналежної якості на вашу думку, але товар відповідає критеріям належної якості, в такому випадку Продавець проводить обмін товару.
Якщо товар не відповідає заявленим параметрам, обмін або повернення товару здійснюється тільки за наявності висновку / акту сервісного центру, про те, що умови експлуатації не порушені.
Терміни гарантії:
Термін гарантії передбачається перед покупкою конкретного товару. Гарантія надається на термін від 14 днів до 36 місяців, в залежності від товару. Гарантія може бути надана як магазином, так і виробником. Підтвердженням гарантійних зобов'язань служить гарантійний талон виробника або гарантійний талон магазина.
Куди звертатися з питань гарантійного обслуговування:
У разі, якщо виріб потребує гарантійного обслуговування, просимо вас звернутися за контактами, вказаними на сайті магазина або в сервісний центр, контактні дані якого вам будуть надані при зверненні.
Умови гарантійного ремонту:
У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника, у виробі, який ви у нас придбали, і він не може бути відремонтований в сервісному центрі, ми обміняємо його на аналогічний або повернемо гроші.
Причини відмови в гарантійному обслуговуванні сервісним центром:
1) Порушені гарантійні пломби, фірмові ярлики або заводське маркування;
2) Присутні механічні або інші пошкодження, що виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця або третіх осіб;
3) Порушено правила використання;
4) Присутні сліди несанкціонованого розкриття, ремонту або зміни внутрішніх компонентів виробу, зміни конструкцій виробу;
5) Серійний номер або MAC-адресу, що знаходяться в пам'яті виробу, змінені, стерті або пошкоджені і не можуть бути встановлені;
6) Виявлено пошкодження, викликані потраплянням всередину виробу сторонніх предметів, рідин, комах, механічні пошкодження або пошкодження викликані впливом екстремальних температур.
Гарантії не поширюються на товар з наступних причин:
1) Випадкові пошкодження, завдані клієнтом;
2) Пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ);
3) Пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання;
4) Пошкодження, викликані аномальною підвищенням або пониженням напруги живлення;
5) Пошкодження, викликані дефектами системи, в якій використовувався даний виріб, або що виникли в результаті з'єднання і підключення виробу до інших виробів;
6) Пошкодження, викликані використанням виробу не за призначенням або з порушенням правил експлуатації;
7) Знос елементів у випадках перевищення зазначених норм нормальної експлуатації, а також корпусних елементів переносних виробів;
8) Пошкодження або ненормального функціонування виробу, викликаних програмами;
9) Пошкодження або ненормального функціонування виробу, спричинене використанням нестандартних та (або) неякісних витратних матеріалів, приладдя, запасних частин, елементів живлення;
10) Наявності на виробі ознак стороннього ремонту.
Гарантія не поширюється:
1) На програмні продукти, що поставляються разом з виробом;
2) На програмні продукти, які не поставляються разом з виробом;
3) На дані користувача, що зберігаються або отримані за допомогою виробу.